Review: SUNLIGHT 50+ Crema hidratantă pentru față cu protecție solară foarte ridicată

Vara a venit, marea ne asteapta, iar crema cu protectie solara nu trebuie sa ne lipseasca. Anul trecut v-am vorbit  aici despre importanta SPF-ului, razele UVA/UVB, dar si despre greselile frecvente.
Astazi vreau sa va vorbesc despre un nou produs . Este vorba despre SUNLIGHT 50+  de la Ivatherm. Aceasta este o crema hidratanta pentru fata cu protectie solara foarte ridicata, potrivita acestei perioade.







SUNLIGHT 50+ hidrateaza si protejeaza pielea sensibila de efectele foarte nocive ale radiatiilor solare. Crema are un parfum placut, hipoalergenic si o textura lejera, catifelata si care nu lasa urme albe. Asigura protectie 360: UVA, UVB, IR, chiar si in apa. Protejează ADN-ul celular, are proprietati anti-inflamatorii si imuno-modulatoare, previne imbatranirea prematura a pielii. Nu contine parabeni, este testat dermatologic.


Abia asteptam sa va vorbesc despre...produsul meu favorit! De 3 saptamani folosesc crema Sunlight 50+ de la Ivatherm asa ca am reusit sa imi formez o parere clara. 
Va spuneam ca este produsul meu preferat, pentru ca ofera protectie si hidratare tenului meu. Ca make-up artist, intalnesc foarte multe cliente cu pete melanice (pete maronii provocate de Soare), iar acestea apar pentru ca nu se foloseste o crema cu factor de protectie solara.


Asa cum ne-a obisnuit cei de la Ivatherm, produsul vine intr-un recipient igienic sub forma unui tub, astfel incat putem doza cantitatea necesara fara a risipi produs
E o crema cu o textura lejera care se absoarbe imediat si nu lasa urme albe. Daca ati folosit diverse creme cu SPF, sigur ati intalnit macar una care sa lase astfel de urme.

Pe lista ingredientelor se gaseste si parfumul. Nu va faceti griji pentru ca acesta se afla la sfarsitul listei, ceea ce inseamna ca este intr-o cantitate mica, nesemnificativa. Cu siguranta nu va v-a afecta tenul sensibil.

Mod de folosire
Se aplica pe fata, gat si decolteu, chiar si pe pielea umeda, dimineata si inaintea expunerii la soare, reinnoind frecvent aplicarea.  


Compoziție
Filtre solare, Antileukine 6® (Extract de alge brune), Physavie (Fruct de Physalis)

SUNLIGHT 50+ nu contine parabeni si este testat dermatologic.
Produsul este disponibil in farmacii si în magazinul online http://www.ivatherm-shop.ro/.
PRET RECOMANDAT: 60 RON
Cantitate: 50 ml


Per total, este un produs de care eu am nevoie in rutina mea de ingrijire. Contine ingrediente atent alese, ofera un factor de protectie ridicat si hidratarea de care tenul meu are nevoie.
Cu siguranta il voi recumpara :).


Ce parere aveti? Va tenteaza?!
Voi ce crema cu SPF folositi? 







2 comments

  1. Am mai citit despre acest produs si chiar ma tenteaza foarte tare sa il incerc :) Pupici

    ReplyDelete
  2. O ador !!!

    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!