Review: L'Oreal ulei Extraordinar Nutri Gold

Uleiul pentru fata Nutri Gold by L'oreal Paris l-am primit in cadrul scolii de Beauty Blogging, iar astazi am realizat un review al acestui produs. De fapt, este vorba de primul meu review pe youtube!
 Am intampinat multe greutati in realizarea acestui clip si sunt tare fericita ca am reusit sa il termin la timp.

Uleiurile sunt tot mai populare in ultimul timp, iar noi am inceput sa profitam de beneficiile pe care acestea ni le ofera.
In primul rand, trebuie sa stiti ca uleiul Nutri Gold extraordinary este un mix de 16 uleiuri. Contine 8 uleiuri esentiale si 8 uleiuri pretioase.

Uleiurile esentiale recunoscute pentru proprietatile lor anti-imbatranire si antioxidante sunt:

  • Lavanda
  • Maghiran 
  • Rozmarin
  • Muscata 
  • Trandafir 
  • Musetel 
  • Portocala
  • Lavandin 
Uleiurile pretioase recunoscute pentru proprietatile antioxidante si de calmare sunt:

  • Jojoba
  • Măsline
  • Floarea Soarelui
  • Măceșe
  • Caise
  • Passiflora
  • Tărâțe de orez
  • Porumb
Pentru a afla mai multe detalii, va invit sa vizionati clipul de mai jos:




Aceasta postare reprezinta tema nr.3 din cadrul scolii de Beauty Blogging by L'oreal Paris.
M-ati face tare fericita daca m-ati sustine cu un vot. Gasiti widget-ul sus, in partea dreapta a blogului.
Multumesc anticipat!






3 comments

  1. Te-am votat de la inceput,multa baftaaaa <3

    ReplyDelete
  2. De ce nu ti faci un canal de you tube, esti asa de draguta cand vorbesti si cum explici , pupici , succes

    ReplyDelete
  3. Hai ca a iesit foarte bine! Esti o draguta! ♡

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!