Anastasia Beverly Hills: Noutati & Swatch-uri

In urma cu ceva timp v-am anuntat pe facebook ca voi merge la salonul Anastasia Beverly Hills, din Dorobanti, pentru a descoperi noua gama de make-up alaturi de cateva bloggerite.

Mai intai de toate, pentru cele care poate nu stiti despre ce vorbesc (desi ma indoiesc), vreau sa lamuresc un lucru.
Anastasia Soare este romanca noastra supranumita regina sprancenelor, care a cucerit Hollywood-ul. Printre vedetele care se lasa pe mana acesteia se numara Madonna, Jennifer Lopez, Naomi Campbell,  Penelope Cruz etc. Aceasta a deschis primul salon în 1997, pe Bedford Drive în Beverly Hills, numit Anastasia Beverly Hills.


Astfel, Anastasia Beverly Hills Romania aduce linia de produse profesionale in saloanele sale, dar si online.


 Daca sunteti pasionate de make-up, cunoasteti faptul ca produsul pentru sprancene, Dipbrow Pomade este unul popular, iar eu imi doream tare mult sa il testez. Surpriza mare a fost ca atunci cand am ajuns acolo, zeci de produse imi luau ochii, care mai de care mai tentate. Eu propun sa le luam pe rand.

LIQUID LIPSTICK 

Initial, am descoperit gama de rujuri lichide. .Par initial ca niste gloss-uri, insa textura este foarte faina. Cand se aplica sunt lichide, apoi cand se usuca acestea capata o textura mata. ( vezi swatch-urile de mai jos: randul 1 - finish final mat, randul 2 - textura iniala - la aplicare)
Rezistenta este una extrem de buna ( raman pe buze pana la demachiere). Mentionez ca trebuie folosit un demachiant pe baza de ulei, fiindca apa micelara nu reuseste sa indeparteze produsul. Sunt extrem de pigmentate dupa cum puteti vedea mai jos.
Sunt disponibile in 20 nuante vibrante, iar pretul unui ruj este de 119 RON.




FARDURI DE OCHI INDIVIDUALE

Cele 58 de nuante sunt impartite in 8 formule diferiteTitanium, Duo Chrome, Ultra-Matte, Metallic, Satin, Shimmer, Sparkle si Velvet. 
Pretul este de 59 ron/buc si se gasesc aici.



CONCEALER 

Anticearcanul este  un produs cu o putere mare de acoperire, textura densa, cremoasa.
Este disponibil in 8 nuante si se gaseste aici la pretul de 129 Ron.



CONTOUR CREAM KIT

Am ajuns si la produsul la care efectiv mi-a ramas gandul.  Este vorba despre kitul cu 6 nuante de contour sub forma de cremaNuantele sunt usor de aplicat si blenduit. Produsul este foarte pigmentat. Pretul unui kit este de 290 ron si se gaseste aici.




WATERPROOF COLOR CREME 

Fardurile cremoase sunt rezistente la apa (waterproof) si sunt super pigmentate. M-am indragostit pe loc de ele. Lavish is my favorite.
Sunt disponibile in 7 nuante, iar pretul este de 119 ron/buc.




 Printre produsele pe care am avut ocazia sa le testez se numara si :

CONTOUR REFILL - 59 ron/buc



BROW PRO PALETTE Pret: 420 RON

Contine 11 pudre Powder Duo si Brow Primer pentru a crea o baza pe care PUDRA sa adere.
Brow Powder Duo include un ton mai inchis unul mai deschis de pudra pentru a obtine culoarea perfecta.


CONTOUR BOOK 

Contour book este editie limitata ce contine toate cele 29 de nuante de Contour Refill pentru contouring. Pretul este de 590 ron si se gaseste aici.



BROW WIZ - 79 Ron

Ideal pentru a umple sprancenele, acest creion extrem de fin imita perfect firele de par. Avand creion si perie curbata, Brow Wiz este solutia in doi pasi pentru sprancene pline. Sistemul mecanic de deschidere a creionului salveaza din produs iar peria asigura un finish uniform.
Este disponibil in 4 nuante si se gaseste aici 




METALLIC LUSTER LINER

Ultimele noutati despre care am aflat chiar astazi sunt 2 creioane waterproof cu finish metalic si textura moale ce aluneca de-a lungul pleoapei sau pe interiorul ei.
Este disponibil in 2 nuante: Silver & Gold la pretul de 129 ron/buc.






Acestea sunt noutatile Anastasia Beverly Hills.
Spuneti-mi, pe voi ce va tenteaza? Sunt tare curioasa sa aflu.





1 comment

  1. Foarte apreciate aceste produse in strainatate! Acum avem si noi ocazia sa ne bucuram de ele. Preturile nu sunt atat de mari, dar acum depinde la ce raportam pretul! Arata foarte bine si mi-as dori si eu cateva produse marca Anastasia Hills.
    Pupici

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!