Review: Crema de corp & maini Ivatherm Multi-performance

Daca data trecuta v-am vorbit despre crema pentru fata Ivatherm Multi-performance (gasiti review aici), astazi discutam despre  crema de corp si despre cea de corp care fac parte din aceeasi gama multiperfomanta.







MULTI-PERFORMANCE Crema Hidratanta de corp, cu textura emolienta si non-grasa restabileste imediat confortul si ajuta in lupta impotriva imbatranirii pielii. Combinatia complexa de hidroxiceramide, acid hialuronic, acizi grasi determina efectul regenerator, filmogen, reparator si asigura aportul de vitamine. Produs fara parabeni.


Crema pentru maini Multi-Performance este recomandata pentru pielea uscata sau deshidratata a mainilor in urma actiunii factorilor interni sau externi(frig, vant, soare, detergenti etc.). Asigura hidratarea profunda, imediata si pe termen lung, redand supletea pielii uscate si agresate a mainilor. Are efect nutritiv, antiinflamator si antibacterian. Produs fara parabeni



Atunci cand vorbim despre creme de corp, recunosc ca sunt tare pretentioasa. Am incercat multe, insa singura pe placul meu era cea de la Dove. Ei bine, cand am primit crema Multi-perfomance de la Ivatherm, a devenit imediat preferata mea. Sa va zic si de ce.



      Iarna, pielea noastra devine mai uscata. Astfel, trebuie sa acordam o atentie deosebita nu numai tenului, ci si corpului nostru.
  Cand vine vorba despre crema de corp le urasc din suflet pe cele cu o textura grasa care lasa pielea lipicioasa. Nu am timpul si rabdarea suficienta sa astept ca aceasta sa intre in piele.
 Ei bine, cea de la Ivatherm se absoarbe imediat, iar pielea ramane catifelata si hidratata. Pentru asta are un mare plus!  Mirosul este unul subtil. Insist cu faptul ca dupa ce o aplic, imi pot pune hainele pe mine imediat fiindca se absoarbe rapid. I love it!

Textura este una non-grasa.
Cantitatea este de 200 ml, iar pretul este de 55 ron.

Nu obisnuiesc sa ridic produsele in slavi, dar credeti-ma - crema aceasta isi merita fiecare banut!
O recomand cu mare drag!

Crema de maini este recomandata pentru pielea uscata sau deshidratata. Aceasta face ceea ce promite. hidrateaza, insa din punctul meu de vedere, aceasta nu se absoarbe la fel de repede ca si crema de corp.  
Cantitatea este de 50 ml, iar pretul este de 31 ron.


Ambele produse sunt testate dermatologic
Nu uitati ca produsele Ivatherm contin apa Herculane care este benefica pentru ten. Aceasta are un efect calmant si anti-iritant.



P.s. Voi ce asteptari aveti de la o crema de maini & corp?:)
Ce parere aveti despre produsele prezentate? Va tenteaza?





1 comment

  1. chiar eram curioasa... si eu vreau ca atunci cand aplic crema sa se absoarba rapid. Dove prefer ... dar as incerca si altceva...si pt asta iti multumesc pt review
    mi se par produse bune.

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!