Review: Sephora Long Lasting Eye Liner

Daca ma urmariti constant, cunoasteti marea mea pasiune pentru eyeliner. In urma cu 2 saptamani am fost in Sephora pentru a achizitiona spray-ul pentru fixarea machiajului de la Make-up For Ever si am dat peste reduceri substantiale. Astfel, am descoperit eyeliner-ul long-lasting in nuanta  fancy blue pe care l-am achizitionat cu doar 18 ron (pret initial: 52 ron).



Desi preferatul meu este eyeliner-ul gel (cel in borcanel), l-am luat pentru frumoasa culoare pe care o are.
Este un tus lichid prevazut cu un aplicator usor de folosit. Pensula este moale si fina, motiv pentru care poti trasa cu usurinta linia de tus indiferent daca esti incepator sau profesionist.


La capitolul rezistenta sta foarte bine. Nu degeaba poarta numele de "long lasting", insa atentie! Nu este rezistent la transfer.
Cand spun ca sta foarte bine la capitolul rezistenta, luati in calcul faptul ca eu nu aplic machiajul fara o baza. 
Baza poate fi formata din fond de ten + pudra, asta in cazul in care nu aveti una speciala. Eu folosesc creionul Jumbo Milk de la Nyx sau tone corrector de la Radiant (review aici).
Gradul de pigmentare as spune ca este ok. Nu este totusi asa cum mi-as fi dorit. Pentru a obtine o linie perfect opaca trebuie aplicat in 2 straturi. Lucrul acesta mie chiar imi displace.



Ca machiajul sa fie la nivelul asteptarilor mele, aplic fard in aceeasi nuanta imediat dupa trasarea liniei de tus. Astfel marim si rezistenta acestuia.


Aici am aplicat un albastru deschis. Atat de mult imi place culoarea aceasta!

Ingrediente:

Aqua (water), CI 77499 (iron oxides), alcohol denat., glycerin, CI 77510 (ferric ammonium ferrocyanide), pullulan, disodium coco-glucoside citrate, sodium dehydroacetate, hectorite, xanthan gum, citric acid, sodium hydroxide.

Per total, este un produs ok, insa l-as fi trecut la categoria "preferatele mele" daca culoarea ar fi fost opaca.
In ceea ce ma priveste, nu as da 50 ron pe un tus care nu ma multumeste pe deplin. 
In schimb, pentru cei 18 ron pe care i-am achitat in schimbul acestuia, pot spune ca sunt chiar fericita ca l-am testat. Culoarea este dementiala!

 Voi ati folosit acest produs? 
Astept cu drag feedback-ul vostru.







5 comments

  1. Culoarea imi place, place, place :D si mi se pare ca iti pune in evidenta ochiisorii tai frumosi :)
    Sa-l folosesti sanatoasa in continuare, esti super! pupici

    ReplyDelete
  2. Am si eu unul fix aaa de la lancome l-am primit xadou,imi place foarte mult...iti sta foarte bine cu albastru♡ like a barbie♡

    ReplyDelete
  3. Multumesc :* Pup cu drag!

    ReplyDelete
  4. Multumesc draguto >:D<

    ReplyDelete
  5. Este o culoare asa de frumoasa :) Imi place mult si cum iti sta cu aceasta culoare :) Pupici

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!