Moda la FashionUS.ro

Pentru ca imi place sa va tin la curent cu noutatile si reducerile din mediul online, astazi vreau sa va prezint un nou magazin.

FashionUS.ro este un magazin online unde gasim produse vestimentare, accesorii pentru femei, imbracaminte pentru copii si barbati. Gasiti produse ale unor branduri precum: Stradivarius, H&M, Zara, Disney, Cartoon, D Pimkie, Adidas, Atmosphere, Bershka, Reserved,  Pink Think, Top Shop, Street One, Vans, Vintage Denim, Refashion etc. Mai multe branduri gasiti pe site.

Mi-am facut un wishlist pe care vreau sa vi-l prezint astazi.

1. Fusta cu imprimeu imi place la nebunie. Mai mult decat atat, pretul intial este 75 Ron, iar pretul redus este de doar 29 ron.



2. Camasa alba Sweet Miss - o piesa foarte versatila care nu ar trebui sa lipseasca din garderoba noastra, alaturi de rochia neagra de care va spuneam in postarea de ieri. Chiar daca pare banala, poate fi piesa care in diferite combinatii ne face sa aratam super bine.
Pretul initial era de 79 Ron, iar la pret redus este doar 29 Ron. Foarte tare, nu?



3. Jacheta College Refashion - chiar daca mi-am propus sa port mai des pantofi, asta nu inseamna ca renunt la minunatiile de genul acesta care ma fac sa ma simt tare cool. Asa de mult ce-mi place aceasta jacheta! Culoarea e awesome. Si cand te gandesti ca pretul este redus de la 100 ron la 50 ron...



4. Jacheta cu reflexii Oltre - costa doar 44 Ron ( pret initial 89 Ron)


5. Bluza cu umeri bufanti Refashion- este incredibil cata eleganta poate oferi o astfel de piesa vestimentara.
Pret: 59 Ron




6. Colanti animal print Stradivarius - Mai nou, am o obsesie si aceasta poarta numele de animal print. 
Pret: 49 Ron


Pret: 49 Ron


8. Camasa de voal cu imprimeu
Pret: 70 Ron



La comenzile mai mari de 300 ron transportul este gratuit. Altfel, acesta costa 16.5 ron. 
Livrarea se face prin firma de curierat Cargus.
De asemenea, daca ceea ce comanzi nu corespunde cu marimea ta, poti sa returnezi ceea ce ai cumparat.
Foarte tare, asa-i? Tot ceea ce aveti acum de facut este sa navigati pe imbracaminte online-FashionUs si sa va alegeti ceea ce va place. Haine de calitate la un pret avantajos!








2 comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!