Review: Fard mono Seventeen 108

Am descoperit un fard genial pentru conturarea sprancenelor si nu numai. Este vorba de un mono de la Seventeen pe care l-am primit din partea magazinuluComtex Giurgiu. 






Ambalajul este unul simplu,insa produsul in sine conteaza, nu? Imi place foarte mult deoarece se foloseste foarte usor pentru conturarea sprancenelor si nu incarca .Eu conturez sprancenele cu ajutorul unei angled brush .
Ca si textura nu este prafos fapt pentru care mai primeste un plus din partea mea.

Demonstratii:





Pe langa conturarea sprancenelor, acest produs il folosesc constant atunci cand fac diferite machiaje;il aplic in pliul ochiului pentru creearea umbrelor.




♥ Un alt avantaj este faptul ca un mono contine foarte mult produs ( 4 g ) si sunt de o calitate inalta.
♥ Pretul unui mono : aproximativ 20 RON ( revin cu un update exact.)
♥ Se gaseste : La standurile Seventeen
♥ in Giurgiu: la COMTEX

Per total recomand acest produs deoarece este foarte util !!!!



No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!