Review: Radiant Air Touch Finishing Powder ♥

Ati facut cunostiinta cu pudra de la Radiant? Inca nu?! Mare greseala. Este nelipsita din portfardul meu de cand am primit-o din partea Mirunei si cu siguranta asa ar trebui sa se intample si la voi. Nu ma credeti?


Aceasta pudra este creata printr-un procedeu special de presare a numeroase straturi de particule cu micronizare mare.


In ceea ce ma priveste, a fost dragoste la prima vedere. Intotdeauna am cautat ca atunci cand aplic machiajul pe fata mea sa para oarecum mai "natural". Pudra de la radiant ma ajuta, deoarece confera aspectul sanatos pe care il cautam, ofera luminozitate si NU incarca tenul.
Un mare plus il are acest produs deoarece nu contine talc, parabeni sau parfum.
Este destinat tuturor tipurilor de ten, inclusiv celui sensibil.
Este de-a dreptul superba aceasta pudra. Nu am cuvinte sa o descriu. Poate fi folosita in locul iluminatorului. Eu o aplic zilnic pe pometi .



Mai jos puteti vedea o demonstratie.



Jur ca am devenit dependenta de acest produs si cu siguranta il voi recumpara .
Este senzationala aceasta pudra! Rareori mi se intampla sa laud in totalitate un produs, insa acesta cu siguranta merita. Raportul calitate - pret este foarte bun. Isi merita toti banii, mai ales ca se consuma foarte greu. O am de peste o luna si am folosit-o zilnic. Acum arata asa:





♥ Este disponibila in 4 nuante ( Eu detin nuanta 01- Mother of pearl )
♥ Cantitate : 6 grame
 Pret: 60 ron 
Se gaseste : 
In Giurgiu : la COMTEX
In celelalte orase :La standurile Radiant (Kendra)


In concluzie, o RECOMAND din inima !!









1 comment

  1. Buna ! As vrea sa stiu daca pudra air touch finishing de la radiant 6gr este asezata in interior pe un suport din plastic ?! Daca ma poate ajuta cineva cu o poza si daca wonderlight serum -make up, din momentul cand am inceput sa l utilizez tot ce este scris pe sticla se exfoliaza !!!

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!