♥ produse achizitionate/primite pentru testare luna iunie ♥

In ultima luna am mai incercat cateva produse pe care le gasiti mai jos :

♥ Baza de machiaj Radiant 
 

♥ Pudra radiant 


♥ Iluminator Radiant ♥ 


 Crema ziaja 



♥ Buretei pentru fond de ten♥ 


♥ Mono Seventeen - 108 


Din partea celor de la kkcenterhk.com am primit genele false fantezie  si eyeliner-ul cu 2 capete.


De asemenea,cei de la Titania s-au gandit la mine si mi-au trimis un set de ingrijire pentru picioare.



In postarile ce vor urma, imi voi spune parerea despre fiecare produs in parte.De asemenea, mai am cateva cum ar fi shimmer-ul si fondul de ten de la Sisel,dar si eyeliner-ul crema de la Avon si produsele noi cu busuioc de la Cosmetic Plant.

Intrebarea mea este: ati incercat vreun produs din cele mai sus?Daca da,ce parere aveti?
Dar doriti sa fac in mod special review unui produs ?! 




No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!