Review: ES 10 Pairs Different Styles Natural Eyelashes(Transparent Stem)

Si pentru ca am prins oarecum experienta in aplicarea genelor false, astazi vreau sa va prezint un alt set pe care l-am primit din partea celor de la .kkcenterhk.com/ .Sunt impresionata de felul in care isi trateaza aceasta firma care la inceput mi s-a parut oarecum suspecta ,partenerii,colaboratorii.Coletele ajung de fiecare data foarte repede , desi vin din Hong Kong.
Am ales acest set deoarece cuprinde 10 perechi de gene diferite pe care le pot folosi la diferite tipuri de machiaje.


Este al treilea set de gene asemanatoare pe care le folosesc si sunt foarte multumita de calitatea acestora .Am mai vorbit aici si aici despre alte tipuri de gene false KKcenterHK.


Un machiaj in care am folosit primele gene din set vedeti mai jos:






Pret: USD 17.35 $
Magazin online:KKcenterHk.com (unde gasiti mai multe modele )

Ati incercat genele de la KKcenterhk?!Eu cu siguranta le recomand cu caldura!




No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!