♥ Castigatoare Concurs de machiaj -1 an de blogging ♥

In primul rand vreau sa multumesc din suflet tuturor participantelor pentru ca si-au dat silinta si au creeat machiaje minunate si totodata sa le felicit
.Este primul concurs de machiaj pe care l-am organizat si am avut emotii.
Mi-as fi dorit sa pot ofer mai multe premii , va spun din suflet, insa din pacate nu am decat unul.

Iar acum va prezint machiajele fiecarei fete.(nu le-am postat intr-o ordine anume)


BEAUTYSPOT


Cristina



ELA


HONEY BUNNY

KAYINO YANO


LAURA

LIVIA CHELU

ALYNA

CRISTINA GHEORGHE

MARIA CHELU


TIFFANY



MARIA EMANUELA



ODETTE



RALUCA LUCA



SPECIAL BEAUTY

Unele machiaje au fost foarte bune,de aceea am cam oscilat , insa intr-un final am ajuns la o concluzie.

CASTIGATOAREA ESTE:. CRISTINA GHEORGHE



FELICITARI !

Astept datele tale pentru a trimite mai departe celor de la MAKE-UP SHOP !
Multumesc din nou tuturor pentru participare si totodata sponsorului !



9 comments

  1. ti-am trimis si eu un machiaj, vad ca nu apare aici...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iarta-ma.Omisesem un folder:D !Am remediat situatia.:*

      Delete
  2. Felicitari castigatoarei!!!Un machiaj superb!!

    ReplyDelete
  3. Felicitari fetelor... foarte frumoase machiajele♥

    ReplyDelete
  4. Felicitari castigatoarei, este foarte frumos machiajul realizat de ea! Si bineinteles, felicitari si celorlalte fete:">:*

    ReplyDelete
  5. :D:D:D:D:D:D yaaaaay....multumesc mult de tot :X:X:X acum trimit datele....u made my day :D

    ReplyDelete
  6. Felicitari castigatoarei! Intradevar un machiaj superb.

    ReplyDelete
  7. Felicitariiiiiiiiiiiiiiiii!!! :X

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!