*Castiga un parfum Today Tomorow Always VOyage*

Daca aseara s-a incheiat giveaway-ul On Line, nu va intristati caci seria giveaway-urilor continua ,iar astazi dam drumul unui alt concurs impreuna cu Avon Brasov 009 unde puteti castiga un parfum Today Tomorrow Always VOYAGE









Conditii de participare
- Urmareste blogul prin GFC
-Like paginii de fb www.facebook.com/avon.adriana
-aboneaza-te la site-ul  http://www.inscriereavon.com/ ( in dreapta site-ului gasiti "Primeste noutatile Avon direct pe mail unde introduceti adresa de mail:) 
Completeaza formularul de mai jos.

Durata giveaway-ului este 20.01-30.01 iar castigatorul va fi ales cu list randomizer.

Good Luck !!





12 comments

  1. Superb giveaway-ul. Tare mult mi-ar placea sa castig parfumul!
    Mi-a fost extrem de usor sa ma inscriu dat fiind faptul ca indeplineam conditiile impuse inca de dinainte :D

    ReplyDelete
  2. Multumim pentru giveaway!!! este superb! Poate am si eu noroc de data asta, ca va urmaresc de mult timp pe amandoua. Un parfumel nu mi-ar strica si mie :)) Pupici :*

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Nu stiu sigur daca m-am inscris, ai putea verifica? :D

    ReplyDelete
  5. scuze..nu am vazut durata:*:*

    ReplyDelete
  6. un parfum pt o tinuta eleganta si f rezistent,mi-ar placea sa-l mai am

    ReplyDelete
  7. castigatorul pe cand?

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!