Marilyn Monroe Inspired look

sau am putea spune acum....Christina Aguilera,Gwen Stefani, Scarlett Johansson.Da,vedete care imita look-ul frumoasei Marilyn Monroe,insa nu le putem condamna.Asa'i?!
Zilele trecute navigam pe internet si am vazut ca se apropie lansarea filmului "My week with Marilyn"rolul principal fiind Michelle Williams.
Aveam in plan de cand m-am tuns  sa realizez un look "A la Marilyn Monroe" si acum 3 zile am reusit.
Machiajul adoptat se numeste pin-up.Tenul este cel la care trebuie"lucrat "mai mult,acesta trebuie sa fie perfect,fara imperfectiuni.Trebuie sa ne alegem cu atentie nuanta rujului Rosu.
Buclele le-am facut cu ondulatorul, insa puteti folosi si placa sau bigudiurile.
Sa va arat ce a iesit :
















Youtube-ul este plin de tutoriale ,insa mie imi place extrem de mult acesta si vi-l recomand si voua :


Mi-a placut mult si a fost funny .Sper ca v-ati dat seama ca ador sa fac poze nu? Ce'i drept,aparatul meu nu prea m-a ajutat .Inca visez la un DSLR 8->..stiu ca cer prea mult,dar sa visez nu ma costa nimic:)))).
Voi ce parere aveti despre pozele postate mai sus?

*Vroiam sa va intreb daca v-ar placea sa infiintez o noua rubrica si anume "CELEBRITY INSPIRED looks" ??
Incerc sa fac cat mai interesant blogul, insa pentru asta am nevoie de ajutorul vostru,de parerile voastre !:*



XoXo,
Alyna.make-up



11 comments

  1. superb machiajul, buzele, parul si pozele sunt frumoase :)

    ReplyDelete
  2. reusit!!!! you are a real marilyn monroe. trebuiau in poze si ceva bijuterii sclipitoare, doar nu era marilyn cea care spunea "diamonds are a girl*s best friend" :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. @ marilena maftei - saru'mana muult pentru feedback !>:D<

    ReplyDelete
  5. @ alina eugenia- Multumesc! Eu nu prea detin bijuterii sclipitoare asa ca m`am limitat la ce am avut + ca nu sunt adepta acestora ! Mie'mi place mai mult stilul vintage.
    P.s. mi-am cumparat gelul contur pentru ochi pe care mi l-ai recomandat tu ! Multumesc din nou.:*

    ReplyDelete
  6. Ce frumoasa esti in pozele astea... atat de feminina :X Iti sta asa bine!!! Ar trebui sa folosesti mai des ruj rosu! Pup! :*

    ReplyDelete
  7. si cum ti se pare gelul? sau inca nu ti-ai format o parere ... astept propriul tau review referitor la el. pupici!

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!